2012. április 8., vasárnap

Répával várom a holnapi locsolókat

Holnap  mindenhol nagy húsvéti hímestojás gyűjtő jövésmenés veszi kezdetét. Idén mi is csatlakozunk a régi hagyományhoz. Vagyis, csak a pasik. Mert én itthon maradok, és nagy örömmel várom az ovis locsolóimat.

Hímestojás helyett répával fogom megköszönni nekik a locsolást. Tojást úgyis kapnak máshol eleget:-)

Készítettem néhány papírtölcsért sima írólapból.

Megtöltöttem őket kakaós gabonapehellyel, majd visszahajtogattam a tölcsérek száját. Nagyjából egy evéshez való adag fér bele, otthon máris lehet a tejbe borítani.

Méretre vágtam némi naracssárga és zöld kreppapírt.

Végül így répásítottam velük a tölcséreket.

Eredetileg tíz répát terveztem, de idő közben könyökileg kissé lesérültem, ezért most félkarú óriásként még csak négynél tartok. Szerencsére akad itthon lelkes segítségem a befejezéshez.

A kislányoknak sok locsolót, a kisfiúknak pedig sok hímestojást kívánok holnapra!

Ha tetszettek az ötletek, és szívesen olvasnál -két gyerekkel fűszerezett- hétköznapi praktikákról, ünnepekről, utazásról, főzésről, sportról és nem utolsó sorban újrahasznosításról, akkor nyomj egy lájkot ezen az oldalon vagy a Facebookon , és hamarosan megtudhatod a következőt.


Nincsenek megjegyzések: